Ovaj dio bloga namijenjen svima koji nastoje uživati u hrani, bilo da sami izvode razne kuhinjske eksperimente poput mene ili to radije prepuštaju nekome drugome. Želim vam dobru zabavu uz ono što ćete ovdje pronalaziti. I ne zaboravite, vaši su
komentari uvijek dobrodošli!
Nadzorna ploča | Novi post | Postavke | Uredi izgled | Uredi HTML | Uredi komentare | Odjava | Scribd

Pratitelji

Nagrade i zahvale

-veliko hvala
Vera!





-najljepše hvala Masateri za obje nagrade!

Burek ili pita...sa sirom...

Da li je burek ili je pita? Oni koji sebe smatraju pravim znalcima reći će da burek može biti jedino s mesom. No kod nas, u Hrvatskoj, u pekarama i ovu pitu sa sirom nazivaju burekom i ja ju oduvijek poznajem upravo tako - burek sa sirom. Nadam se da mi zato nećete zamjeriti što ću i dalje koristiti taj naziv.

Evo što je potrebno:

Za tijesto:
50 dag glatkog brašna
1 jaje
sol
voda

1 dl ulja
20 dag maslaca ili margarina

Za nadjev:
50 dag svježeg sira
3 jaja
3 dl kiselog vrhnja
sol

Priprema:

Stavite brašno na radnu plohu i u njemu napravite jamicu. U njoj razmutite jaje, dodajte sol i malo pomalo onoliko vode koliko je potrebno da umijesite glatko, čvrsto tijesto. Pustite ga da odmori otprilike pola sata da bi se kasnije moglo ljepše razvlačiti.

Za to vrijeme, zagrijte ulje i u njemu otopite maslac. Tom ćete mješavinom mastiti kore prije razvlačenja.

Napravite i nadjev - pomiješajte sir, vrhnje, jaja i sol. Oni koji vole nešto laganiju varijantu mogu vrhnje zamijeniti jogurtom ili mileramom.

Nadjev je spreman, tijesto odmoreno, vrijeme je za akciju! Naoružajte se brašnom za posipavanje radne površine, valjkom za tijesto (iliti jednom lijepom oklagijom) i - strpljenjem. Pogledajte što i kako dalje:



©2008-2009 Sandrine

Broj komentara: 5:

  1. za mene je ovo isto burek!
    ja i nisam neki obožavatelj bureka pa ga nikad nisam niti radila doma, ja volim štrukle s sirom (i ostalim nadjevima)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ma, tražila sam po internetu neki recept koji bi dobro "mirisao", i pronalazila svašta, a na kraju ipak iskombinirala neku sasvim svoju kombinaciju, baziranu dijelom na receptu naše lokalne pekare (bez onih nekih aditiva koje pekari upotrebljavaju). Moram naglasit da ga je čak i moj sin jeo, koji burek nikako ne voli! E to je meni bio pravi uspjeh! On je i slikao dok sam radila.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ma čekaj LOL ja sam se skroz izgubila u ovim tvojim blogovima:)) tek sad otkrivam ovo:) pa što ne vičeš! :))

    OdgovoriIzbriši
  4. Jel ti se sviđa ovako? Sve razdvojeno, a opet sve povezano i pregledno, bar ja mislim tako :)))
    Stvar je u tome što mi je zbrku radilo ako sam htjela nešto preuredit na postu - bilo ih je već sto na onom blogu. Zato sam odlučila recepte preselit na poseban blog i sve povezat izbornom trakom kako je i bilo povezano. A i sviđa mi se što sad mogu mijenjat pozadine potpuno neovisno. Onako to nisam mogla pa su recepti bili "prisiljeni" imati istu pozadinu kao i priče.
    Jooooj, koliko bi trebala pisat za Mučilicu, a jednostavno ne stižem...

    OdgovoriIzbriši
  5. Idem probat napravit po receptu... za pola ure vam javim kako je ispalo...

    OdgovoriIzbriši

Blog Widget by LinkWithin

Vrijeme danas

Moja omiljena web mjesta

 
Nadzorna ploča | Novi post | Postavke | Uredi izgled | Uredi HTML | Uredi komentare | Odjava