Ovaj dio bloga namijenjen svima koji nastoje uživati u hrani, bilo da sami izvode razne kuhinjske eksperimente poput mene ili to radije prepuštaju nekome drugome. Želim vam dobru zabavu uz ono što ćete ovdje pronalaziti. I ne zaboravite, vaši su
komentari uvijek dobrodošli!
Nadzorna ploča | Novi post | Postavke | Uredi izgled | Uredi HTML | Uredi komentare | Odjava | Scribd

Pratitelji

Nagrade i zahvale

-veliko hvala
Vera!





-najljepše hvala Masateri za obje nagrade!

Špageti u umaku od rajčica i patliđana

Do prije nekoliko godina nisam htjela ni zamisliti bilo kakvu salsu na mojoj pašti osim one glatke, crvene, čiste salse od pomidora. A onda je jednog dana "vrag ušao u mene" i moje su salse dobile stotine lica…Danas mi je pak nezamislivo da je moja salsa samo onako glatka, crvena i čista…

Sastojci za salsu od pomidori i balancani, za 4 osobe:

1 veća glavica luka
3 dl pasirane rajčice
1 veći patliđan
2-3 češnja češnjaka
1 žlica Vegete
sjeckani peršin
2 listića bosiljka
1 mala žlica šećera
sol i papar po potrebi
malo maslinovog ulja

50 dag špageta

Priprema:

1. Operite patliđan i narežite nekoliko ploškica debljine 1 cm. Ostatak patliđana usitnite, najlakše će biti ako imate sjeckalicu ili narežite na male kockice.
2. Narežite luk. Nasjeckajte češnjak. I to možete učiniti u sjeckalici.
3. U zdjeli zagrijte malo maslinovog ulja i na njemu dinstajte svo usitnjeno povrće. Polijevajte vodom. Dodajte Vegetu. Nakon otprilike 30 minuta dinstanja dodajte pasiranu rajčicu i dobro promiješajte. Ako je umak pregust, dolijte malo vode. Neka prokrčka još par minuta.
4. Pred kraj dodajte šećer, malo papra, te ako je potrebno, malo soli. Na kraju dodajte sjeckani peršin i bosiljak.
5. Onih nekoliko ploškica patliđana začinite sa malo Vegete i popecite na tavici. Možete ih dodati u gotov umak ili njima garnirati jelo kao na slici.
6. Dok se umak kuhao, vi ste, naravno, skuhali špagete u slanoj vodi i ocijedili ih. Sada ih razdijelite na tanjure, prelijte umakom, garnirajte i … navalite!


©2008-2009 Sandrine

3 komentara:

Blog Widget by LinkWithin

Vrijeme danas

Moja omiljena web mjesta

 
Nadzorna ploča | Novi post | Postavke | Uredi izgled | Uredi HTML | Uredi komentare | Odjava