Ovaj dio bloga namijenjen svima koji nastoje uživati u hrani, bilo da sami izvode razne kuhinjske eksperimente poput mene ili to radije prepuštaju nekome drugome. Želim vam dobru zabavu uz ono što ćete ovdje pronalaziti. I ne zaboravite, vaši su
komentari uvijek dobrodošli!
Nadzorna ploča | Novi post | Postavke | Uredi izgled | Uredi HTML | Uredi komentare | Odjava | Scribd

Pratitelji

Nagrade i zahvale

-veliko hvala
Vera!





-najljepše hvala Masateri za obje nagrade!

Salata od krastavaca s mladim lukom

Nježna, a pikantna, hladna, osvježavajuća salatica koju možete složiti u raznim varijacijama.

Sastojci za 2 osobe:
2 srednje velika svježa krastavca
2 komada mladog luka
malo češnjaka
malo peršina
1 čašica jogurta – najbolje čvrstog
malo Vegete twist za salatu ili soli i papra po želji


Priprema:

1. Krastavce operite. Ako su zaista svježi, ne gulite ih. No ako baš nisu u sezoni, korica bi mogla biti gorka, pa ih ogulite. Narežite ih na tanke kolute.
2. Mladi luk operite i očistite. Narežite ga na kolutiće.
3. Češnjak i peršin sitno nasjeckajte. Umiješajte ih u jogurt i dodajte Vegetu twist po vlastitom ukusu.
4. U zdjeli pomiješajte krastavce i mladi luk. Prelijte pripremljenim jogurt dressingom.

Posluživanje:

Ovu salatu poslužite rashlađenu uz rižote, meso s roštilja, pečenu ribu…

©2008-2009 Sandrine

2 komentara:

  1. ovo mi je super salata, no ja radim malu izmjenu umjesto jogurta stavim vrhnje

    OdgovoriIzbriši
  2. o da! i ja sam inače stavljala kiselo vrhnje, ali me malo kilaža dotukla :)))) zato sad radim malo lakšu verziju s jogurtom!

    OdgovoriIzbriši

Blog Widget by LinkWithin

Vrijeme danas

Moja omiljena web mjesta

 
Nadzorna ploča | Novi post | Postavke | Uredi izgled | Uredi HTML | Uredi komentare | Odjava