Ovaj dio bloga namijenjen svima koji nastoje uživati u hrani, bilo da sami izvode razne kuhinjske eksperimente poput mene ili to radije prepuštaju nekome drugome. Želim vam dobru zabavu uz ono što ćete ovdje pronalaziti. I ne zaboravite, vaši su
komentari uvijek dobrodošli!
Nadzorna ploča | Novi post | Postavke | Uredi izgled | Uredi HTML | Uredi komentare | Odjava | Scribd

Pratitelji

Nagrade i zahvale

-veliko hvala
Vera!





-najljepše hvala Masateri za obje nagrade!

Domaći sladoled

Već sam sasvim zaboravila na stari recept za domaći sladoled dok isti nisam vidjela kod blogerice Masatere. Davnih dana smo taj sladoled vikendima mutile moja mama i ja i cijela je obitelj uživala u raznovrsnim okusima. Toj staroj kolekciji okusa ja sam jučer dodala jedan novi - cookies. Zadnjih godinu-dvije to je jedan od popularnijih okusa u našim slastičarnama.

Sastojci:
- osnova za sladoled:
5 jaja
5 velikih žlica šećera
1 vanilin šećer
0,5 l vrhnja za šlag

- dodatak:
5 dag običnih keksa (petit ili piškote)

Priprema:

Izlupajte vrhnje u čvrsti šlag. Razdvojite žutanjke od bjelanjaka. Istucite čvrsti snijeg od bjelanjaka dodavajući u toku miješanja žlicu po žlicu šećera. vanilin šećer, te jedan po jedan žutanjak. Kekse dlanovima izmrvite, neka ne budu sasvim usitnjeni jer su upravo komadići keksa ono najzanimljivije u ovome sladoledu. Umiješajte ih u smjesu. Zatim, miješajući dalje žlicom, pomiješajte dobivenu smjesu s izlupanim vrhnjem u jednu kompaktnu smjesu.

Dobivenu smjesu sladoleda pretresite u plastičnu posudu pogodnu za zamrzivač. Neka bude u zamrzivaču barem 12 sati prije posluživanja.

Posluživanje:

Imate li kornete pri ruci, želite li napraviti sladoledni kup ili puniti tople palačinke ledenim sladoledom... pustite mašti na volju i uživajte. Napravite i preljev od npr. čokolade tako da 10 dag čokolade za kuhanje rastopite u 0,5 dl vrućeg mlijeka i par kapi ulja radi sjaja. Vrući preljev žlicom prelijte preko punjenih palačinki ili sladoleda u čaši. Ukrasite keksićima, šarenim mrvicama, voćem...

Napomena: na slikama su sladoledi okusa čokolada i cookies

©2008-2009 Sandrine

1 komentar:

  1. Fino :)
    Obožavam sladoled, ove godine sam ga par puta tamanila umijesto ručka :)

    OdgovoriIzbriši

Blog Widget by LinkWithin

Vrijeme danas

Moja omiljena web mjesta

 
Nadzorna ploča | Novi post | Postavke | Uredi izgled | Uredi HTML | Uredi komentare | Odjava