Ovaj dio bloga namijenjen svima koji nastoje uživati u hrani, bilo da sami izvode razne kuhinjske eksperimente poput mene ili to radije prepuštaju nekome drugome. Želim vam dobru zabavu uz ono što ćete ovdje pronalaziti. I ne zaboravite, vaši su
komentari uvijek dobrodošli!
Nadzorna ploča | Novi post | Postavke | Uredi izgled | Uredi HTML | Uredi komentare | Odjava | Scribd

Pratitelji

Nagrade i zahvale

-veliko hvala
Vera!





-najljepše hvala Masateri za obje nagrade!

Melenica

Život u gradu polako odnosi u zaborav onaj miris i okus prave domaće hrane, no onda svojoj djeci upravo ovakvim starim receptima pokušavam dočarati neka stara vremena. Znam da sve to polako iščezava, pa nastojim zadržati što duže…Moj stariji sin često zna reći da mu je žao što nema prilike odrastati na selu, pogotovo kad mu je na tanjuru nešto iz kuhinje moje bake Milke…

Sastojci za 4 osobe:
Osnovni recept
4 jaja
4 žlice ulja ili rastopljene masti
4 žlice kukuruzne krupice (palente)
2 žlice kiselog vrhnja
2 dl mlijeka
sol
Dodaci
po želji vrganji, domaća kobasica, špek, domaća šunka (pršut)...



1. Sve sastojke dobro umutite pjenjačom.
2. Tavu samo malo namastite i zagrijte, pa ulijte pripremljenu smjesu. Pržite dok se tekućina ne pretvori u nešto sušu kašastu masu, miješajući povremeno žlicom.
3. Ako melenici dodajete neki od navedenih dodataka, onda ih narežite i najprije njih kratko popržite u tavi, pa onda ulijte smjesu i nastavite kako je opisano.

Uz melenicu, kao preljev, možete poslužiti kiselo vrhnje razrijeđeno s malo mlijeka i čašu kiselog mlijeka za popiti.
 
Specijalni dodatak postu
Blogerica Vera počastila je ovaj moj blog ovom nagradom:

na čemu joj od srca zahvaljujem. Također, nakon praćenja i nekoliko dana pregledavanja blogova o hrani, zapazila sam neke vrlo vrijedne blogere i naravno, odlučila proslijediti nagradu. To su:

Minjina kuhinjica
Chocolate dust
Recepti iz moje bilježnice
Sweet sensation
Sweets - my irresistible temptations

Čestitke i pohvale!

©2008-2009 Sandrine

Broj komentara: 5:

  1. Odlicno izgleda,btw na Astalu te ceka nagradica!

    OdgovoriIzbriši
  2. Vera, najljepše zahvaljujem na nagradi!

    OdgovoriIzbriši
  3. Sandrine,hvala što si mislila na mene :)
    Ubacila sam tvoj blog na listu kod mene,tako da ću moći češće da ti svratim u posetu :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Minja, bit će mi drago vidjeti te ovdje! Eh, sad si me sjetila da i ja moram ažurirati svoju listu. Nekako mi to uvijek promakne.

    OdgovoriIzbriši

Blog Widget by LinkWithin

Vrijeme danas

Moja omiljena web mjesta

 
Nadzorna ploča | Novi post | Postavke | Uredi izgled | Uredi HTML | Uredi komentare | Odjava