Ovaj dio bloga namijenjen svima koji nastoje uživati u hrani, bilo da sami izvode razne kuhinjske eksperimente poput mene ili to radije prepuštaju nekome drugome. Želim vam dobru zabavu uz ono što ćete ovdje pronalaziti. I ne zaboravite, vaši su
komentari uvijek dobrodošli!
Nadzorna ploča | Novi post | Postavke | Uredi izgled | Uredi HTML | Uredi komentare | Odjava | Scribd

Pratitelji

Nagrade i zahvale

-veliko hvala
Vera!





-najljepše hvala Masateri za obje nagrade!

Kašica od žitnih pahuljica

Ukusna kašica za djecu, ali i meni je bila...ma baš taman!
Kao mjeru sam koristila mjernu čašu, pa su mjere izražene u decilitrima.

Sastojci za 4 porcije:

4 dl vode
4 dl mlijeka
malo soli
žličica maslaca
3 dl miješanih pahuljica (heljde, ječma, zobi, raži...)
1 dl pšeničnoga griza
1 žličica cimeta u prahu
2 velike žlice meda

po želji čokolada u prahu za posipanje

Priprema:

Polovicu količine pahuljica sameljite u blenderu do veličine krupice, pa pmiješajte sa pšeničnim grizom. Ostatak pahuljica stavite u zdjelu zajedno s 4 dl vode da se namoče nekih pola sata. Zatim dodajte mlijeko, maslac i sol, pa kuhajte na laganoj vatri oko 15-20 minuta.
Zatim polako, uz miješanje dodavajte mješavinu mljevenih pahuljica i kuhajte još 15 minuta dok ne dobijete lijepu kašu. Pred kraj umiješajte cimet. Kuhanu kašu pustite da se malo ohladi, pa umiješajte med. Ja sam stavila 2 velike žlice, no vi prilagodite svome ukusu.
Razdijelite u navlažene zdjelice. Po želji posipajte čokoladom u prahu.
Ovu ukusnu kašu možete poslužiti toplu kao obrok za doručak ili večeru, ali i dobro rashlađenu, kao fini međuobrok, desert, slatkiš. O tome nešto više u nekom od sljedećih recepata.

©2008-2009 Sandrine

Nema komentara:

Objavi komentar

Blog Widget by LinkWithin

Vrijeme danas

Moja omiljena web mjesta

 
Nadzorna ploča | Novi post | Postavke | Uredi izgled | Uredi HTML | Uredi komentare | Odjava